MAJID191(فوتبالی ترین)



رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا

به نقل از کیکر، کریستیانو رونالدو از ابتدای فصل جاری در رقابت های لالیگا توانسته ۳۷ گل به ثمر رساند و بهترین گلزن در سطح لیگ‌های اروپایی محسوب شود. وی این تعداد گل را در ۳۰ بازی کهکشانی‌ها در لالیگا به ثمر رسانده است.

پس از وی لیونل مسی، مرد سال اروپا و جهان با یک گل زده کم‌تر در رده دوم قراردارد. مهاجم آرژانتینی کاتالان‌ها این تعداد گل زده را در ۲۹ بازی از لالیگا در فصل جاری ثبت کرده است.

پس از این 2 مهاجم خارجی رئال و بارسا، بوراک ایلماز، مهاجم تیم ترابوزان ترکیه با ۳۲ گل زده در رتبه سوم جای گرفته است.

سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

"خوزه مورینیو" تابستان به لیگ برتر بازمی‌گردد


 

"خوزه مورینیو" از حضور در تیم فوتبال رئال مادرید خسته شده و قصد دارد تابستان به لیگ برتر انگلستان بازگردد.
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، با وجود اختلاف هفت امتیازی رئال مادرید با بارسلونا در رقابت‌های لالیگا، مورینیو از سوی رسانه‌های مادریدی بشدت مورد انتقاد واقع می‌شود.

بر پایه گزارش ساندی تایمز، در حال حاضر شایعه پیوستن این مربی پرتغالی به تیم‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، آرسنال و چلسی به گوش می‌رسد. با وجودی که در زمان جدایی از چلسی با "رومن آبراموویچ" دچار مشکل شد با این حال به نظر می‌رسد که دو طرف اختلافات را کنار گذاشته‌اند.

از سوی دیگر یورو اسپورت گزارش داد که چنانچه "روبرتو مانچینی" نتواند با منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلستان شود "خوزه مورینیو" بی‌تردید جایگزین این مربی در این تیم خواهد شد. 

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کاکا شایعه جدایی از رئال را رد کرد


 

ستاره برزیلی رئال مادرید بار دیگر شایعاتی که در مورد جدایی‌اش از این تیم منتشر شده است را رد کرد.
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، عدم حضور کاکا در ترکیب اصلی تیم "خوزه مورینیو" باعث شده رسانه‌ها از احتمال رفتن وی به یک تیم دیگر خبر دهند.

تیم متمول پاریسن ژرمن به شدت خواهان جذب ستاره اسبق میلان است اما کاکا می‌خواهد در رئال بماند و ارزش‌های خود را به اثبات برساند.

کاکا در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس گفت: این شایعات هیچ پایه و اساسی ندارد و هیچکدام حرف دل من نیست. من با مورینیو و "فلورنتینو پرس" مذاکره کرده‌ام و به هیچ عنوان قصد ترک مادرید را ندارم.

وی تصریح کرد: شایعات همیشه وجود دارد و این نخستین بار نیست که رسانه‌ها خبر از رفتن من از رئال می‌دهند. همیشه گفته‌ام این خواسته من است که در این تیم بمانم و به موفقیت برسم. به تلاشم ادامه خواهم داد و همه نتیجه آن را خواهند دید. 

سه شنبه 11 بهمن 1385برچسب:,  توسط MAJID  |

 

عوارض حذف در کوپا دل ری همچنان بیخ ریش کهکشانی ها


 

مغز متفکر تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: با وجود ناکامی در نیوکمپ واضح است که مادریدی‌ها میانه خوبی با شکست ندارند.

به نقل از آس اسپانیا، ژاوی هرناندس بازی ساز اول تیم فوتبال بارسلونا پیروزی برابر رئال مادرید را نشانه برتری مطلق تیمش ندانست و تصریح کرد: باید پذیرفت که حریف اصلی بارسلونا هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال رئال مادرید است. این تیم همیشه برای ما یک حریف قابل احترام بوده و برای شخصیت آن احترام زیادی قایل هستیم.

ژاوی در بخشی دیگر از سخنانش به انتقادات بازیکنان رئال مادرید اشاره کرد و گفت: نباید به مسئله دامن زد، رئال مادرید حذف شده و دیگر چیزی تغییر نمی‌کند، دوستان من در رئال مادرید باید صبور و منطقی باشند. 

یک شنبه 9 بهمن 1385برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رونالدو در جمع بهترین ها، مسی در میان بدترین‌ها

با خاتمه جدال برگشت تیم های بارسلونا و رئال مادرید در جام پادشاهی اسپانیا که بامداد پنج شنبه برگزار شد، نشریه کیکر به تحلیل و ارزیابی ستارگان دو تیم در این جدال پرداخت.

از نظر این هفته نامه مسعود اوزیل در کنار چند چهره از جمله کریستیانو رونالدو و کریم بن زما، چهره های برتر میدان با کاتالان ها بودند.

این نشریه همچنین دو بازیکن بارسلونایی را به عنوان بازیکنانی که در دیدار با رئال نتوانستند چهره همیشگی خود را نمایان کرده، نام برد.

این دو چهره لیونل مسی و اریک آبیدال بودند. این انتخاب البته در حالی صورت گرفته که مسی با وجود عدم موفقیت در گلزنی پاس گل اول تیمش را به زیبایی داد.
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مورینیو در اینتر !

 

مارکو ترونکتی پرووِرا» از سهام‌داران اینتر درهای این باشگاه را برای بازگشت احتمالی «ژوزه مورینیو» گشود؛ اما خاطرنشان کرد که اینتر به دنبال توز نیست.
«ژوزه مورینیو» که حالا سرمربی تیم رئال‌مادرید اسپانیا است،‌ در سال 2010 برای نخستین بار در تاریخ ایتالیا توانست سه جام را با اینتر به دست بیاورد. او دو سال را سرمربی نراتزوری بود و پس از قهرمانی اینتر در لیگ قهرمانان که نخستین بار پس از 45 سال به دست می‌آمد، قراردادی چهار ساله را با تیم کهکشانی‌های مادریدی امضا کرد.

به گزارش اینتر دات آی آراین عضو هیأت مدیره در صحبت‌هایش گفت: «مورینیو با هواداران ما پیوند نزدیکی دارد، پس چرا دوباره به اینتر برنگردد؟ البته ما از رانیری و وضعیت موجود در باشگاه راضی هستیم، اما همواره برخی نکته‌ها در اولویت قرار دارند.» «باید بگویم حتا اگر بارسلونا همکاری‌اش را با گوآردیولا تمام کند، ما باز هم به دنبال وی نیستیم.»

اینتر پس از رفتن مورینیو از این باشگاه، برای پیدا کردن وی به مشکل برخورد. پس از او به ترتیب «بنیتز»، «لئوناردو»، «گاسپرینی» و هم‌اکنون «رانیری» سکان هدایت نراتزوری را به دست گرفتند. «ترونکتی» در دنباله سخنانش افزود: «رانیری تا حالا بسیار خوب بوده است. او به بازیکنان روحیه داده و آن‌ها را به راه درستی بازگردانده است. بازیکنان دوباره خودشان را پیدا کرده‌اند. روند رشد ما در رده‌بندی سری‌آ شگفت‌انگیز بود. حالا هر بازی مانند یک فینال به نظر می‌رسد و ما دوباره به رسیدن به لیگ قهرمانان امیدوار شده‌ایم.»

اینتر حالا با شش امتیاز کم‌تر از یوونتوس، در رده‌ چهارم سری‌آ قرار دارد. گفته می‌شد در پنجره زمستانی خرید و فروش بازیکن، نراتزوری «کارلوس توز»، مهاجم آرژانتینی و جنجالی منچسترسیتی را خواهد خرید. «ترونکتی» درباره این موضوع نیز حرف‌هایی برای گفتن داشت: «ما دیگر به دنبال توز نیستیم. بازیکنان بزرگ اینتر از آسیب‌دیدگی برگشته‌اند و می‌توانند بازی کنند. اگرچه توز بازیکن بزرگی است، اما دیگر علاقه‌ای به امضا قرارداد با او نداریم.»
وی در دنباله صحبت‌هایش به موضوع داغ این روزهای اینتر، یعنی احتمال جدایی موتا از اینتر نیز اشاره کرد: «آیا موتا از اینتر خواهد رفت؟ ما چیزی در این باره نمی‌دانیم. باشگاه درباره این بازیکن تصمیم خواهد گرفت. او یک قهرمان به شمار می‌آید و برای اینتر بسیار تأثیرگذار بوده است.»
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

راموس رکورددار کارت قرمز شد!

 

مدافع ملی پوش رئال شب گذشته سیزدهمین کارت قرمزش با پیراهن رئال را دریافت کرد.

به نقل از سایت گل، سرخیو راموس، مدافع ملی پوش رئال، در یک هفته اخیر به دفعات به تیتر روزنامه ها تبدیل شد. بعد از درگیری لفظی با مورینیو در تمرینات روز جمعه، او در دیدار شب گذشته مقابل بارسا نیز هر چند به ناحق یک کارت قرمز دریافت کرد تا رکورد بیشترین کارت با پیراهن رئال را بکشند؛ پیش از این فرناندو ایه رو با 12 کارت قرمز از این نظر رکورددار بود اما راموس شب گذشته سیزدهمین کارت قرمزش از زمان حضور در رئال را دریافت کرد. 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

گواردیولا": از "مورینیو" تشکر می‌کنم

 

تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته با تساوی 2 بر 2 مقابل رئال مادرید موفق شد در مجموع دو بازی شاگردان "خوزه مورینیو" را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهد و به دور بعدی راه پیدا کند.

در حالی که رئال تقریبا در این بازی برتر از بارسا بود گواردیولا ضمن تمجید از بازیکنانش در این دیدار اعلام کرد تیمش در مجموع دو بازی رفت و برگشت بهتر از رئال مادرید بود و در نهایت هم از سد این تیم گذشت.

گواردیولا بعد از بازی در کنفرانس خبری اظهار داشت: رئال دقیقا همان کاری را کرد که اگر ما جای آنها بودیم انجام می‌دادیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنانم تلاش زیادی در این بازی کردند و نتیجه آن را هم گرفتند. به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به تمجید از عملکرد تیم رئال مادرید اظهار داشت: رئال تیم بسیار خوبی است و این خوشحالی ما را از پیروزی در مجموع دو بازی مقابل آنها بیشتر می‌کند. آنها بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند اما در ما مجموع دو بازی بهتر و پیروز بودیم.

گواردیولا در مورد مورینیو گفت: با احترام به مورینیو باید از او به خاطر اینکه بعد از بازی هفته گذشته در برنابئو به تیم ما تبریک گفت تشکر کنم.
 

پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تفاوت های مسی و رونالدو در بیرون از زمین فوتبال

لیونل مسی را می‌‌توان نماد سکوت در فوتبال امروز دانست. بازیکنی که این روزها در رأس اخبار فوتبالی جهان قرار داشته و عده‌ای او را نه تنها بهترین بازیکن حاضر که بهترین بازیکن تاریخ می‌دانند. همین شرایط، بعضی مواقع زندگی را برای او دشوار می‌کند. با اتمام مسابقات سال 2011 و قهرمانی بارسا در جام‌جهانی باشگاه‌ها، بازیکنان این تیم با تشخیص کادر مربیگری تیم به تعطیلات رفته و در این بین، مسی از یک جایزه ویژه برخوردار شد. پپ گواردیولا به او 4 روز تعطیلی بیشتر داد و او دیرتر از سایرین به اردوی تیم ملحق شد. اگر هرکس دیگری به جای او بود (و البته حق هم داشت) سراغ استراحت در بهترین نقاط دنیا می‌رفت و برای چند روز از هرچه هیاهو وجنجال بود فاصله می‌گرفت.
ولی لیو این کار را نکرد و با حضور در آرژانتین وسرزدن به مؤسسات خیریه و بیمارستان‌ها موجبات شادی کودکان و بیماران علاقه‌مند به خود شد تا شاید از این راه بخشی از ناراحتی‌های آنها در آستانه سال جدید برطرف شود.
صدالبته او همراه نامزد خود به مراکز تفریحی هم سرزده ولی استراحت مانعی بر سر راه‌کارهای عام‌المنفعه او نبود. اما نکته‌ای به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد، بازگشت او از تعطیلات امسال است. او وقتی پس از گذراندن چهار روز تعطیلات اضافی از پرواز طولانی مدت بوینس‌آیرس به بارسلونا پیاده شد، و پس از رفتن به خانه شخصی‌اش، همراه با یکی از دوستانش راهی محل تمرین تیم بارسا در نوکمپ شد و بدون آنکه به کسی خبر دهد و یا از مسئولین ورزشگاه درخواست روشن شدن چراغ را کند، با پوشیدن لباس تمرین، شروع به دیدن و انجام حرکات کشش کرد تا به این وسیله بخشی از افتادگی بدنی خود را (نسبت به سایرین که زودتر بازگشته بودند) جبران و برای دیدار حساس در جام‌حذفی برابر اوساسونا آماده شود.
 

کریستیانو رونالدو
او برای بسیار بت و برای عده‌ای سمبل نفرت است. هرکاری که بکند درست از دو جنبه فوق مورد بررسی قرار گرفته و مردم یا شیفته آن عمل شده و یا در جهت کوبیدن او گام برمی‌دارند. اما همگان هم عقیده‌اند که او رفتارهای ویژه‌ای دارد و کمتر به کسب رضایت سایرین از راه ظاهرسازی اهمیت می‌دهد. بازیکن تکنیکی رفتارهای ویژه‌ای دارد و کمتر به کسب رضایت سایرین از راه ظاهرسازی اهمیت می‌دهد.
بازیکن تکنیکی او رفتارهای ویژه‌ای دارد و کمتر به کسب رضایت سایرین از راه ظاهرسازی اهمیت می‌دهد. بازیکن تکنیکی سابق یونایتد و فعلی رئال مادرید، عاشق تنهایی و گذراندن وقت با دوستان و خانواده است و هیچ چیز اندازه دخالت خبرنگاران و عکاسان مزاحم او را عصبی نمی‌کند.
در کنار آن او به هیچ‌وجه به خودش سختی نداده و در راه رسیدن به لذت، از تقبل هیچ هزینه‌ای روی گردان نیست. همین تعطیلات کریسمس امسال نمونه‌ای از واقعیت های درونی ستاره شماره 7 سپیدها را نشان داد. او در تعطیلات همراه با نامزدش ایرینا راهی کشور کوچک مالدیو در اقیانوس هند شد تا در فضایی بهاری، بوی سال نو را استشمام کند.
اجاره ویلایی که در آن سکونت داشتند شبی 19 هزار یورو (نزدیک به 40 میلیون تومان) بود که شامل ساحل اختصاصی، زمین تنیس، سونا و جکوزی و سایر امکانات رفاهی می‌شد. عکس‌های او در کنار دلفین‌ها و با لباس غواصی در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت. او همچنین با گذراندن بقیه تعطیلات خود در خلیج فارس و شهر دوبی، از امکانات رفاهی آنجا نیز بهره برد. شاید عده‌ای بگویند که او مالک اموال خویش است و هرکار که بخواهد می‌تواند با پول خود انجام دهد ولی در جهت مخالف، عده‌ای با مطرح کردن نام افرادی همچون مسی که تعطیلات را در کنار بیماران و افراد بی‌بضاعت گذراندند، از این کار رونالدو (به مانند سایر کارهایش) ابراز انزجار کرده و او را بابت این حرکت سرزنش کردند.

 

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فروش رسمی بلیت ال کلاسیکو به قیمت 1200 یورو

یکی از هواداران رئال مادرید بلیت ال‌کلاسیکو دربی را از طریق اینترنت ۱۲۰۰ یورو خریداری کرد.

 قیمت عنوان شده از سوی باشگاه رئال مادرید که با هماهنگی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال اسپانیا مطرح شده در دو کلاس 75 و 315 یورویی قابل دسترسی است اما هواداران معمولا در هوای سرد مادرید از صبح زود مقابل کیوسک‌های 8 گانه برنابئو صف می‌کشند و خرید بلیت با قیمت‌های مذکور عملا برای همه هواداران امکان پذیر نیست.
 
البته روز گذشته یک هوادار رئال مادرید بلیت یکی از سکوهای جایگاه مقابل ایستگاه تلویزیونی را به مبلغ 1200 یورو خریداری کرد.
همزمان بلیت‌های زیادی از همین طریق در حدود 600 تا 1000 یورو به فروش رفته است.
رئال مادرید که مجوز فروش بلیت‌های برنابئو را به صورت مزایده در هر بازی به یک سایت خاص می‌فروشد معمولا از فروش این بلیت‌های گران بها درصد اضافی نمی‌گیرد.
ال کلاسیکودربی 30 دقیقه بامداد پنج شنبه در برنابئو کلید می‌خورد.

چهار شنبه 28 دی 1385برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اقدام عجيب و جنجالي ستاره مغرور رئال‌مادريد !!!

مهاجم رئال مادريد براي شروع زندگي خصوصي خود با ارينا شايك و فرزندش تصميم گرفت كه مادرش را از خانه‌اش بيرون كند. 

 در آستانه نخستين ال‌كلاسيكو 2012 كه قرار است چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برگزار شود، روزنامه‌هاي پرتغالي خبري جنجالي را منتشر كردند و آن اين كه كريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد تصميم گرفته كه مادرش را از خانه‌اش بيرون كند و خانه ديگري را به دور از خانه خود براي او اجاره كند.

به نوشته مجله «نوفا» رونالدو با اين تصميم خود مي‌خواهد با فرزند و نامزدش ارينا شايك تنها باشد و كسي وارد حريم خصوصي آن‌ها نشود.

به نوشته روزنامه‌ «دو لوريس» رونالدو مادرش را از ديدن نوه‌اش محروم كرده است، اما دوري از فرزند كريستيانو رونالدو براي مادر او بسيار سخت و تحمل ناشدني است چرا كه از ابتداي به دنيا آمدن اين كودك، وظيفه تربيت او بر عهده مادر رونالدو بوده و چنين دوري براي او امكان پذير نيست.

 

اين روزنامه‌ مسئوليت چنين اقدامي را به گردن ارينا شايك انداخت و بر روي صفحه اول خود نوشت: «ارينا نقش خود را در جدايي انداختن بين خانواده‌ كريس به خوبي ايفا كرد.»

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مورینیو: بردهای ما هم از راه‌های متفاوت است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی ۵ بر صفر تیمش مقابل گیخون گفت: بردهای ما هم از راه‌های متفاوت است.

 به نقل از سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، خوزه مورینیو بازی زیبای بازیکنانش را مقابل اسپورتینگ گیخون ستود و تصریح کرد: بردهای ما هم مثل بازی‌هایمان متفاوت است، گاهی بهترین دفاع را در حمله می‌بینیم، گاهی با همه توان حمله می‌کنیم و گاهی تنها بر کنترل میانه میدان تاکید داریم، کیفیت بازی بازیکنانم فوق‌العاده بالا بود و کاملا از روند موجود راضی هستم.
وی افزود: بازیکنان رئال مادرید هرگز محوریت ندارند و کار گروهی در اردوی ما موج می‌زند، از بازی کاکا لذت می‌برم و معتقدم که او به روزهای اوج خود بازگشته و آماده انجام وظیفه است، از طرفی دی‌ماریا هرگاه فضای مناسب داشته باشد یک مهاجم مهارناپذیر خواهد بود.
وی ادامه داد: از دید من خدیرا و لاسانا خیلی خوب در امور دفاعی ظاهر شدند و از آن‌ها راضی هستم، شاید همین سیستم در ال‌کلاسیکودربی هم مورد استفاده قرار بگیرد.
 

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

10 رکورد

به نقل از سایت گل، ایکر کاسیاس، رکورد آنتونی زوبی زارتا از نظر تعداد بازی ملی در اسپانیا را با انجام بازی شماره 127 خود برابر کاستاریکا شکست. گلر رئال مادرید شنبه گذشته برابر انگلیس در ومبلی با این رکورد برابری کرده بود و حالا رکورد گلر اتلتیک، بارسلونا و والنسیا را شکسته است. دروازه بان رئال مادرید برابر کاستاریکا توانست فیکس شود. ژاوی نیز 107 گله شد، پویول و ژابی نیز در تلاش هستند به باشگاه صد تایی ها اضافه شوند.
 


ادامه مطلب

چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رونالدو کفش طلاي اروپا را گرفت

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید رسما کفش طلای اروپا را دریافت کرد. او در فصل 11-2010 بهترین گل‌زن قاره اروپا شده بود.

این ستاره پرتغالی این جایزه بزرگ را به این دلیل گرفت که آمار خیره‌کننده 40 گل در لالیگای اسپانیا را در فصل گذشته ثبت کرده بود.

رونالدو این جایزه را در هتل بین‌قاره‌ای مارید از دست اوزه‌بیو، اسطوره پرتغالی و آلفردو دی‌استفانو، رییس افتخاری مادرید دریافت کرد. او گفت که بیشتر دوست دارد تیمش بزرگ‌ترین جوایز را بگیرد تا این که خودش عناوین را از آن خود سازد.

او گفت: «همین حالا این جایزه را حاضرم با فتح لیگ قهرمانان یا لالیگا عوض کنم. تنها زمانی برنده جوایز فردی می‌شوید که تیم به شما کمک کند.
من می‌خواهم جایزه بزرگ‌تری، در سطح تیمی به دست بیاورم. به فکر شکستن رکورد نیستم و تنها به رئال مادرید می‌اندیشم. به نظرم تیم ما بالغ‌تر شده و اعتماد به نفس بیشتری دارد. ما باید همین طور فکر کنیم تا به هدفی بزرگ برسیم.»
این دومین کفش طلای این ستاره بود. او در سال 2008 هم با زدن 31 گل برای منچستریونایتد کفش طلا را از آن خود کرده بود.
او می‌گوید: «26 سال دارم، ولی هنوز دارم آموزش می‌بینم و سال‌های بسیاری پیش رو دارم. من در باشگاهی هستم که به من فرصت کسب عناوین می‌دهد و هدف من این است که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شوم.»
رونالدو که این هفته صدمین گل خود با پیراهن مادرید را زد درباره لیونل مسی گفت: «نگران رقابت با مسی نیستم. من دوست دارم بازی کنم. مردم دوست دارند بازی من را تماشا کنند.
البته رقابت با بهترین‌ها عالی است. من دوست دارم با مسی، و با بهترین بازیکن‌های اروپا رقابت کنم. البته به عنوان یک تیم، نه به عنوان یک بازیکن.»

شنبه 14 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

معرفی بهترین مربی جهان در سال ۲۰۱۱

مجله «فرانس فوتبال» نام ۱۰ نامزد عنوان بهترین مربی سال جهان در سال ۲۰۱۱ را اعلام کرده که در این میان مربیانی چون «ویسنته دل بوسکه»، «سرآلکس فرگوسن» و «پپ گواردیولا» از بخت بالاتری نسبت به سایرین قرار دارند.

فهرست ۱۰ نامزد مربی بر‌تر جهان در سال ۲۰۱۰ به این شرح است:
آلکس فرگوسن (اسکاتلند / منچستریونایتد)، ویسنته دل بوسکه (اسپانیا / تیم ملی اسپانیا)، رودی گارسیا (فرانسه / لیل)، پپ گواردیولا (اسپانیا / بارسلونا)، یورگن کلاپ (آلمان / دورتموند)، یواخیم لو (آلمان / تیم ملی آلمان)، خوزه مورینیو (پرتغال / رئال مادرید)، اسکار تابارز (اروگوئه / تیم ملی اروگوئه)، آندره ویلاس - بوآس (پرتغال / پورتو، چلسی)، آرسن ونگر (فرانسه / آرسنال)

سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مورينيو:خسته ایم اما خوشحال !

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد پس از پيروزي خارج از خانه مقابل سوسيداد فشردگي بازي‌ها را عامل خستگي تيمش عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم فوتبال رئال مادريد در زمين سوسيداد با تك گل گونزالو هيگوآين به برتري رسيد نتيجه‌اي كه مورينيو معتقد است با توجه به خستگي بازيكنانش بايد براي آن جشن گرفت.

 

سرمربي پرتغالي رئال مادريد در نشست خبري پس از بازي عنوان كرد: حد و اندازه‌ي اين پيروزي ايجاب مي كرد كه پس از گرفتن سه امتياز اين بازي اين گونه خوشحالي كنيم. حريف ما در بازي امشب از حمايت پرشور هوادارانش سود مي برد. اين مساله كار را براي ما تا آخرين دقيقه دشوار كرد. با اين وجود توانستيم در تمام دقايق بازي كنترل توپ و ميدان را در اختيار داشته باشيم، چرا كه به خوبي مي دانستيم كه حريف ما هم از لحاظ بدني و هم از لحاظ رواني در سطح بالايي قرار دارد و هر لحظه ممكن است به بازي برگردد.

 

وي ادامه داد: علاوه بر اين سوسيداد بازيكنان زيادي روي نيمكت داشت و همين مساله باعث شد كه بتوانند در بازي تغيير زيادي به وجود بياورند. با اين وجود توانستيم تا دقايق پاياني بازي همه چيز را تحت كنترل داشته باشيم و با وجود خستگي زياد بازي را از دست ندهيم.

یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مسی رئال مادرید را صدر نشین کرد!

 تیم بارسا در خانه مقابل سویا با تساوی بدون گل متوقف شد تا صدر جدول را از دست بدهد.
آبی و اناری ها در حالی مقابل تیم آندلسی قرار گرفتند که می دانستند برای بازگشت به صدر جدول به پیروزی در این دیدار نیاز دارند اما تلاش آنها در طول 90 دقیقه بی نتیجه بود تا 2 امتیاز حساس این دیدار را از دست بدهند. مهمترین اتفاق این دیدار در وقت های اضافه پایان بازی رقم خورد. در این دقایق بارسا صاحب یک ضربه پنالتی شد اما مسی آن را از دست داد تا در شبی که رونالدو، هت تریک کرد، ستاره آرژانتینی بارسا حتی از روی نقطه پنالتی هم نتواند برای تیمش گلزنی کند. در صورتی که مسی این ضربه را تبدیل به گل می کرد، علاوه بر بازگرداندن تیمش به صدر جدول، خود نیز بار دیگر در صدرجدول گلزنان لالیگا قرار می گرفت. برخی کارشناسان این ضربه مسی را که عکس آن را در بالا مشاهده می فرمائید بدترین ضربه سال لقب داده اند.
پیش از این ضربه "فردریک کانوته" مهاجم سویا با کارت قرمز داور مواجه و از زمین اخراج شد او قبل از ضربه پنالتی مسی به سمت توپ رفت و ضربه ای به آن زد و اخطار گرفت و در راه بازگشت به محل استقرار خود از حرف فابرگاس عصبانی شد و با او به درگیری پرداخت و کارت دوم را دریافت کرد. البته داور مدافع سویا ناوارو را هم از بازی اخراج کرد تا این تیم 9 نفره بازی را تمام کند. سویایی ها روی این اخراج هم اعتراض شدیدی به داور کردند.
با کسب این نتیجه تیم بارسلونا 18 امتیازی شد و در مکان دوم جدول رده بندی لیگ دسته یک اسپانیا قرار گرفت.
تیم رئال مادرید که شنبه شب با چهار گل تیم مالاگا را در هم شکست، هم اکنون با 19 امتیاز از هشت بازی در صدر جدول ایستاده است.
 

یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

سالگرد خیانت فیگو با درگیری مردم و پلیس همراه شد

هواداران بارسلونا روز گذشته سالگرد خیانت فیگو را با تجمع مقابل لاماسیا و درگیری با پلیس برگزار کردند.

 به نقل از اسپورت کاتالونیا، یازده سال پیش در جمعه معروف به جمعه خیانت (نزد مردم کاتالونیا) لوئیس فیگو با لباس رئال مادرید مقابل بارسلونا قرار گرفت و به میدان آمد.
شاید مهمترین حادثه آن جمعه معروف، پرتاب سر خوکی بود که به نشانه خیانت فیگو هنگام زدن ضربه کرنر مقابل پایش انداخته شد، همان سر خوکی که اکنون در موزه برنابئو درون الکل نگه داشته می‌شود تا هواداران رئال مادرید همیشه توهین تاریخی مردم بارسلونا را در یاد داشته باشند.
روز گذشته نیز تعداد قابل توجهی از هواداران بارسلونا در سالگرد آن جمعه پر حاشیه مقابل لاماسیا، زمین تمرین اصلی بارسلونا تجمع کردند که با دخالت و درگیری پلیس همراه شد.

شنبه 30 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

شب به ياد ماندني رئال

شروع كامل رئال مادريد در رقابتهاي اين فصل ليگ قهرمانان ادامه يافت و اين تيم، قدرتمندانه ليون، حريف فرانسوي خود در گروه چهار را با نتيجه چهار بر صفر درهم كوبيد.
گلهاي كريم بنزما ستاره سابق ليون، سمي خديرا، گل به خودي هوگو لوريس و گل چهارم سرخئي راموس يك شب باشكوه را براي رئال رقم زد.
 

چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رئال به دنبال خرید زلاتان

 به گزارش نشریه کوریه ره دلو اسپورت، مدیران باشگاه رئال مادرید در حال بررسی انتقال زلاتان ابراهیموویچ در بازار نقل و انتقالات زمستانی هستند.
این مهاجم سوئدی در فصل 09-2008 زیر نظر مورینیو در اینتر کار کرد و فصل بعد از آن به بارسا رفت.
آقای خاص همواره زلاتان را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان در نظر داشته و به نظر می رسد قصد دارد بار دیگر او را به تیمش اضافه کند.
با توجه به نیاز رئالی ها در خط حمله، مورینیو از فلورنتینو پرس خواسته که پیشنهادی برای خرید این مهاجم 30 ساله ارائه دهد.
این در حالی است که زلاتان هفته گذشته اعلام کرد دیگر به اندازه گذشته از فوتبال لذت نمی برد و به خداحافظی از فوتبال فکر می کند.
 

یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

یوفا لیست باشگاه های پرطرفدار این قاره را اعلام کرد.

 يوفا، ليست باشگاه پرطرفدار اين قاره را در سال جاري اعلام کرد:

اين رده بندي بر اساس تعداد هواداران رسمي در داخل و خارج کشورها انجام شده است.
باشگاه بايرن مونيخ در اين رده بندي همانند سال گذشته در رده پنجم قرار دارد.
ليست ده باشگاه اول اين رده بندي به شرح زير است :

1 - بارسلونا با 6،665،000 هوادار
2 - رئال مادريد با 6،330،000 هوادار
3 - منچستر يونايتد با5،435،000  هوادار
4 - يوونتوس با 5،425،000 هوادار
5 - بايرن مونيخ با  4،445،000 هوادار

6 - گالاتاسراي با 4،270،000 هوادار
7 - ميلان با 3،815،000 هوادار
8 - ليورپول با 3،730،000 هوادار
9 - اينتر ميلان با 3،710،000 هوادار
10 - مارسي با 3،350،000 هوادار

جمعه 15 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کاکا:آقای خاص مرا باور دارد

 

كاكا بازيكن برزيلي به رغم آنكه از زمان پيوستن به رئال مادريد اغلب مصدوم بوده ،معتقد است توانسته اعتماد خوزه مورينيو سرمربي پرتغالي خود را جلب كند.
به گزارش رويترز ، رئال مادريد در سال 2009 يعني يك سال پيش از آنكه مورينيو به اين تيم بيايد حدود 70ميليون يوروبه اينترميلان داد تا اين بازيكن برزيلي را به خدمت بگيرد ولي او نتوانست به روزهاي اوج خود كه به جايزه بهترين بازيكن جهان در سال 2007 منجر شد بازگردد.
رسانه هاي جهان طي هفته هاي گذشته خبرهايي منتشر كردند كه احتمال فروش و يا قرض دادن كاكا به ديگر باشگاه ها را مطرح مي كرد ولي او در مصاحبه با تلويزيون باشگاه رئال مادريد گفت گلي كه در ديدار با رئال زاراگوزا به ثمر رساند همه گمانه زني ها درباره آينده او را باطل كرد.وي گفت: اين گل به من اميد داد چون حرفهاي زيادي در اين باره كه من در تابستان رئال مادريد را ترك مي كنم زده مي شد. به نظرم ديگر همه اين حرفها تمام مي شود.
كاكا افزود: مورينيو معتقد است من مي توانم پيشرفت كنم و كمكي براي تيم باشم. خوب است بدانيد كه او من را جزيي از تيمش مي داند. من براي اينكه در اينجا بمانم خواهم جنگيد و همچنين براي اينكه در تركيب اصلي تيم باشم.
موررينيو هفته پيش گفت از اينكه كاكا را در تيمش دارد خوشحال است و بازيكن برزيلي هم از اينكه توانسته اعتماد سرمربي سابق چلسي را جلب كند ابراز خوشحالي كرد.كاكا گفت:او هميشه من را باور داشته است. او مي توانست بگويد كه ديگر من را نمي خواهد و از باشگاه بخواهد فرد ديگري را جايگزين من كند. ، ولي چنين نكرد. او معتقد است من كمك خوبي براي تيم هستم.
اين بازيكن برزيلي افزود: مي خواهم هواداران رئال مادريد بهترين كاكا را در زمين فوتبال ببينند.اين آرزوي من در اين فصل است.
 

دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مورينيو: در اين فصل كاشته‌هاي خود را درو مي‌كنيم.

 

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا پس از پيروزي 4 بر يك تيمش برابر لس آنجلس گالكسي گفت: در اين فصل كاشته‌هاي خود را درو مي‌كنيم.

به گزارش یوفا: به نقل از آس اسپانيا، خوزه مورينيو پيروزي تيمش برابر لس آنجلس گالكسي را نشانه خوبي براي تيمش توصيف كرد و گفت: بازي خوبي انجام داديم و از بازيكنانم راضي هستم، مردان من در سال گذشته جوان و پر انگيزه بودند اما در حد نام رئال مادريد و ميادين بزرگي كه در آن حضور داشتند ظاهر نشدند. امسال سال ما است و فقط به قهرماني فكر مي‌كنيم.


وي افزود: بازيكنان جديد خيلي خوب با شرايط خود سازگار شده‌اند و از روند تدريجي اما حساب شده بدن سازي تيم كاملا راضي‌ام. ما در اين فصل كاشته‌هاي خود را درو مي‌كنيم و اطمينان دارم كه با اقتدار به آنچه شايستگيش را داريم دست پيدا مي‌كنيم.

یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اوزیل با فاضلی قطع همکاری کرد.

به گزارش نشریه بیلد، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی رئال مادرید، با مدیر برنامه های ایرانی اش، رضا فاضلی قطع همکاری کرد.

این نشریه ادعا کرد که مصطفی اوزیل، پدر مسوت اوزیل در این مسئله نقش زیادی داشت و از این به بعد خود به عنوان مدیر برنامه های پسرش فعالیت خواهد کرد.
این اتفاق در حالی روی داد که فاضلی از 5 سال قبل و زمانی که اوزیل بازیکن گمنامی بود، مدیر برنامه های او شده بود و نقش مهمی در پیوستن او به رئال در سال گذشته داشت.
فاضلی از این اقدام اظهار تعجب کرد، ولی اظهار داشت آن را خواهد پذیرفت و اقدام صورت گرفته تاثیری در مناسبات دوستانه‌اش با مسعود اوزیل نخواهد گذاشت.
این نشریه سپس از قول مصطفی نوشت: من همیشه در مهم‌ترین‌ تصمیم‌گیری‌های مربوطه سهیم بودم یا اینکه خودم تصمیم نهایی را می‌‌گرفتم. من همیشه مهم‌ترین فرد از جانب مسوت بوده‌ام.
این نشریه ادامه داد: قبلا در دورانی که اوزیل بازیکن شالکه بود (سال 2005 تا 2008) مصطفی در مذاکرات نقش داشت.به عنوان پدر او به‌ طور قطع مهم‌ترین مشاور مسعود به شمار رفته است.
این نشریه معروف ژرمن‌ها از قول فاضلی چنین نوشت:" این اتفاق از منظر شخصی باعث حیرتم شد. پدرش می‌خواست خود به تنهایی مشاوره دهد. پس من و مسوت آن را باید بپذیریم. دوستی ما حتی پس از این اتفاق به قوت خود باقی خواهد ماند. من برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم."
نشریه آلمانی همچنین تاکید کرد از دست دادن اوزیل برای فاضلی یک ضربه است. هرچند که او اکنون نوری شاهین و حمیدآلتین توپ ، دو بازیکن دیگر بوندس‌لیگا را به رئال‌مادرید انتقال داده است، ولی اوزیل مهم‌ترین مشتری‌اش بود. در این حال این نکته که اوزیل پدر، مجوز فیفا را در اختیار ندارد، مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند زیرا مطابق قوانین فیفا، یک عضو خانوادگی بازیکن می‌تواند بدون مجوز مدیر برنامه بازیکن شود.

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رئال‌مادريد براي جذب مدافعان نفوذي130 ميليون يورو هزينه كرد.

 

باشگاه رئال مادريد براي تقويت خط دفاعي خود در 2 ماه گذشته 130 ميليون يورو هزينه كرده است.
 به نقل از ماركا اسپانيا، خط دفاعي رئال مادريد با داشتن ستارگاني چون په‌په، كوئنترائو، مارسلو، واران، راموس، آربلوا، كارواليو و آلبيول مستحكم و قابل اطمينان به نظر مي‌رسد.
رئال مادريد در دو ماه گذشته قرارداد په‌په، راموس، مارسلو، آربلوا و آلبيول را تمديد و كونترائو و واران را نيز به اين جمع اضافه كرده است ات در مجموع 130 ميليون يورو هزينه كرده باشد.
اين در حالي است كه باشگاه ثروتمند منچسترسيتي براي كل خريدهايش مبلغ 123 ميليون يورو كنار گذاشته كه هنوز تمام آن را نيز تهيه نكرده است.
مورينيو اختصاص اين همه توجه به خط دفاعي را با تدافعي بازي كردن رئال مادريد بي ارتباط مي‌داند و معتقد است استحكام خط دفاعي اولين قدم براي ايجاد بازي تهاجمي است.

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

آدبايور : مي خواهم در رئال بمانم.

به امانوئل آده‌بايور گفت : چند روزنامه انگليسي و آلماني در اخبار خود مرا در حال مذاكره با چند باشگاه خارج از اسپانيا توصيف كردند و از وكيل من كه در حال گفت‌و‌گو با چند تيم است نوشتند ، اين در حالي است كه من در حال حاضر هيچ وكيلي ندارم و از باشگاه رئال مادريد نيز خواسته‌ام كه اين مسائل را پيگيري كرده و تكليف مرا روشن كند.

وي ادامه داد : تا ساعت يازده آخرين شب از فصل نقل و انتقالات منتظر مي‌مانم تا رئال‌مادريد قرارداد مرا تمديد كند ، دوست دارم در اين تيم بمانم و بدرخشم ، براي من عضويت در رئال مادريد يك افتخار بزرگ است و دوست ندارم ا
ازاين تيم بروم.

آده‌بايور افزود : مورينيو براي ما بازيكنان حكم پدري دلسوز را دارد و همه ما مديون انديشه‌هاي او هستيم. براي فصل آينده هدف اصلي ما قهرماني در لاليگا است.رئال مادريد يكي از بخش‌هاي مهم زندگي مرا اشغال كرده و نمي‌خواهم از آن جدا شوم.

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

بکام: رئال مبدل به تیمی قدرتمند و ترسناک شده است/مورینیو یک نابغه است

سایت گل- دیوید بکام بی صبرانه منتظر رویارویی تیمش (لس آنجلس گلکسی) با رئال مادرید است. این دو تیم در کمتر از یک هفته دیگر در دیداری دوستانه مقابل هم قرار می گیرند تا اولین دیدار کهکشانی ها در نیم فصل مقابل بکام و هم تیمی هایش باشد.

ستاره انگلیسی گلکسی که درتابستان گذشته شانس حضور در دیدار دوستانه دو تیم و رویارویی با تیم فلورنتینو پرس را از دست داده بود، اکنون بی صبرانه منتظر است تا مقابل هم تیمی ها و دوستان سابقش قرار بگیرد.

بکام با اشاره به خریدهای مادریدی ها در بازار نقل و انتقالات به بررسی شرایط کنونی کهکشانی ها پرداخته و گفته:« رئال تیم قدرتمندی را شکل داده و بازیکنان مهمی را در اختیار دارد. آنها وحشت آورند. شک ندارم که آنها می توانند در تمامی رقابتها به قهرمانی برسند. مورینیو یک نابغه است و این را در تمام تیمهایی که در آنها فعالیت کرده نشان داده است.»

ستاره انگلیسی باشگاه گلکسی تنها به این بازی پیش رو فکر می کند :« من از روزهای مصدومیت رها شده ام و تنها نیاز به این دارم که یک هفته دیگر تمرین کنم تا درآمادگی کامل به این بازی برسم. این بازی برای من مثل سایر بازیهای دیگر نیست و بازی بسیار ویژه ای خواهد بود. علاقه زیادی دارم تا دوباره کاسیاس و سایر بازیکنان تراز اول رئال مثل کریستیانو رونالدو را ببینم. امیدوارم که بتوانم مقابل آنها بازی کنم.در هر جلسه تمرینی درد کمتری را احساس می کنم. سال گذشته نتوانسته بودم مقابل رئال بازی کم والان نمی خواهم این فرصت رااز دست بدهم.»

یک شنبه 19 تير 1385برچسب:,  توسط MAJID  |

 

با آنکه جدال این دو تیم ال دربی نیست اما رده بندی بزرگترین داربی ها دنیای فوتبال اعلام شد!

 

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان جدیدترین رده بندی برترین داربی های فوتبال جهان را اعلام کرد.بر اساس این رده بندی داربی بارسلونا و رئال مادرید همچنان در صدر این رده بندی قرار دارد...


فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان جدیدترین رده بندی برترین داربی های فوتبال جهان را اعلام کرد.بر اساس این رده بندی داربی بارسلونا و رئال مادرید همچنان در صدر این رده بندی قرار دارد.
1- بارسلونا - رئال مادرید : این داربی مصاف دو همشهری یا هم ایالتی نیست ولی در فوتبال جهان به عنوان داربی برشمرده می شود.
2- بوکاجونیورز - ریورپلاته : با توجه به سقوط ریور به دسته پایین تر اهمیت این داربی هم به مخاطره افتاده است.
3- اینترمیلان - آث میلان: نبرد دو تیم شهر میلان همیشه از اهمیتها و جذابیتهای خاص خود برخوردار بود است.
4- دورتموند - شالکه : دو تیم همشهری و هم ایالتی ایالت بزرگ روهر از گذشته تا به حال دشمنی دیرینه و سختی با یکدیگر داشته اند و تاریخ دشمنی این دو تیم به زمانی میرسد که تیم مردمی و پرهوادار دورتموند مخالفتهای سختی با امپراطوری پروس و تیمش شالکه داشت.
5- سلتیک - گلاسکو رنجرز: داربی همیشه حساس و تماشایی شهر گلاسکو اسکاتلند.
6- رم - لاتزیو : داربی حساس و جنجالی پایتخت ایتالیا که همیشه از حساسیتهای خاص خود برخوردار بوده است.
همچنین در این رده بندی به نکته جالب دیگری هم اشاره شده و آن هم جنجالی ترین داربی های فوتبال جهان بوده که سه داربی بوکاجونیورز - ریورپلاته و دورتموند - شالکه و رم - لاتزیو به عنوان جنجالی ترین داربی های فوتبال جهان برگزیده شدند.

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رئال ودریافت پیشنهادات برای کاکا

 

 

سران باشگاه رئال مادرید این روزها در حال طراحی استراتژی ای برای خریدهای جنجالی بازار تابستانی شان هستند و البته ممکن است این ماجرا در مورد بازیکنان خروجی شان صدق کنند.

فروش بازیکنان در رئال همواره دردسرهای خاص خودش را دارد. برخی ها نمی خواهند از رختکن تیم مادریدی بروند و برخی دیگر بیش از حد بر رفتن اصرار می کنند. واقعیت این است که فلورنتینو پرس و اعضای کادر مدیریتی رئال در نظر دارند تا به بهترین نحو ممکن در بازار نقل و انتقالات حاضر باشند.

آنچه مشخص است این است که سران رئال همواره اعلام کرده اند که قصد فروش کاکا را ندارند. ولی گل دات کام در گزارشی در سال 2010 اعلام کرده بود:« کاکا ممکن است اتفاق غیرمنتظره بازار نقل و انتقالات باشد و در تابستان رختکن رئال را ترک کند.»

دراین میان میلان و چلسی ممکن است بهترین مقاصد برای ستاره برزیلی باشند.


ادامه مطلب

شنبه 18 تير 1385برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کریستیانو رونالدو در صدر جدول گلزنان دنیا/نوروزی به رده چهاردهم سقوط کرد.

 

در جدیدترین رده‌بندی برترین گلزنان لیگ‌های فوتبال دنیا که  توسط فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) اعلام شد، رضا نوروزی اقای گل ایران و مهاجم تیم فوتبال فولاد  رده چهاردمین گلزن برتر دنیا را به خود اختصاص داد.

 فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) اسامی برترین گلزنان لیگ‌های فوتبال دنیا را اعلام کرد که در این بین رضا نوروزی، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان به همراه آندره دوسانتوس بازیکن برزیلی تیم ویدئوتون با 24 گل‌زده در جایگاه چهاردهم قرار گرفته‌اند.

رضا نوروزی در دهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با به ثمر رساندن 24 گل، عنوان آقای گل این مسابقات را از آن خود کرد. ادینهو مهاجم تیم مس کرمان با 22 گل زده در رده بیست و چهارم قرار گرفته است.

بر پایه گزارش سایت تاریخ و آمار، همچنان کریستیانو رونالدو با 40 گل زده بالاتر از لیونل مسی و ماریو گومژ در رده نخست این فهرست قرار دارد.

رده بندی 10 گلزن برتر لیگ‌های فوتبال دنیا در فصل 11-2010 به شرح زیر است:
1- کریستیانو رونالدو (پرتغال) در تیم رئال مادرید - 40 گل
2- لیونل مسی (آرژانتین) در تیم بارسلونا - 31 گل
3- ماریو گومژ (آلمان) در تیم بایرن مونیخ - 28 گل
4- الکساندرو د سوزا (برزیل) در تیم فنرباغچه - 28 گل
5- آنتونیو دی ناتاله (ایتالیا) در تیم اودینزه - 28 گل
6- آلکساندر فری (سوئیس) در تیم بازل - 27 گل
7- گارا دمبله (مالی) در تیم لوفسکی صوفیا - 26 گل
8- جورج بوقیو (مولداوی) در تیم میلسامی اورهی - 26 گل
9- کنث میلر (اسکاتلند) در تیم‌های گلاسکورنجرز و بورساسپور - 26 گل
10- ادیسون رابرت کاوانی (اروگوئه) از ناپولی - 26 گل

در این فهرست نام چهل و پنج بازیکن که در لیگ‌های کشورهای مختلف جهان موفق شدند 20 گل در طول یک فصل به ثمر برسانند، دیده می‌شود. ضمن اینکه در حال حاضر تنها 38 لیگ از 60 لیگ مد نظر فدراسیون جهانی تاریخ و آمار به پایان رسیده است و 22 رقابت در کشورهای دیگر در حال برگزاری است.

جمعه 17 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اگر مورينيو مي رفت، به منچسترسيتي مي رفتم

 

 

ستاره‌ي پرتغالي رئال مادريد در اظهارنظري كه شايد چندان به مذاق هواداران خوش نيايد، اعلام كرده كه ماندنش در اسپانيا تنها به دليل ادامه‌ي حضور مورينيو در اين تيم است.

 كريستيانو رونالدو كه تابستان 2009 با قراردادي نجومي راهي مادريد شد درباره‌ي ادامه‌ي حضورش در اين تيم عنوان كرد: فكر مي كنم اگر قرار بود رئال مادريد را ترك كنم به ليگ برتر باز مي‌گشتم. البته در حال حاضر زمان بازگشت براي من نيست. اول بايد در ليگ قهرمانان اروپا به همراه رئال مادريد به قهرماني برسم و بعد تصميمم را بگيرم.

رونالدو كه با نشريه ساندي ميرر گفت و گو مي كرد در ادامه افزود: اگر به انگليس برگردم به يكي از تيم‌هايي خواهم رفت كه در شمال غرب اين كشور قرار دارد. از لندن بدم مي آيد.

آقاي گل فصل گذشته‌ي لاليگا كه با به ثمر رساندن 40 گل عنوان ال پي‌چي چي را به دست آورد، همچنين اظهار كرد: دريافت 20 ميليون پوند در سال واقعه وسوسه انگيز است اما با صحبتي كه با مدير برنامه‌هايم داشتم تصميم گرفتم در مادريد بمانم چرا كه مي خواهم با كمك ديگران فصل آينده بهترين باشيم.

رونالدو درباره‌ي دليل ماندنش در جمع كهكشاني‌ها هم گفت: مورينيو ماند و من هم تصميم گرفتم بمانم. اگر او از تيم ما جدا مي شد و به چلسي مي رفت من هم از رئال مادريد جدا مي شدم و به منچسترسيتي مي رفتم. اما حالا كه او در تيم مانده من هم مادريد را ترك نمي كنم.

بهترين بازيكن جهان در سال 2008 در پايان با رد اختلاف نظر با ژوزه مورينيو عنوان كرد: ما با هم روابط خوبي داريم و هفته‌ي گذشته هم با هم به يك مجلس عروسي رفتيم. مورينيو آدم خوبي است و ما در مادريد در يك محله زندگي مي كنيم

دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->